10 ноември 2010 г.

Изгубени

 

Имало едно време един човек, който имал много мечти. Но се загубил. Влезнал в една гора, защото бил любопитен и обичал все нови и нови места, хора и преживявания и неусетно се изгубил. Тръгнал да търси пътека, която да го изведе от гората, но все повече се обърквал и все по-навътре навлизал...

Минало време...И още...Минало толкова много време, че никой не помни колко. Човекът още е там в гората и вече не помни кой е, не помни, че се е изгубил, не помни, че някога е имал мечти...Знае само, че търси нещо...

Хора минават през гората и виждат човекът, но не знаят че се е изгубил, а и той не си спомня, така че те продължават по пътят си, а човекът продължава да се лута и търси забравеното...

...Това не е приказка.

И няма щастлив край.

Има само гора и човек,  който се е изгубил, но никой, дори и той самият не знае това.

И път.

Без край...

2 коментара:

  1. Аз зная много точно какво искам.Не съм се изгубила.нито съм забравила мечтите си.Нито съм се отказала от любовта си и от човека си.Нито съм загубила пътя-зная го много точно.Това че си гледам задълженията за да не изостава работата , не означава че не зная други неща.Всяко нещо си има място и време.Сега съм в тези отговорности, после ще се върна отново към моите си неща.Какво толкова?Аз не съм забравила за милото си и не го пренебрегвам-поне се опитвам...защото на мен не мистига времето с него.Все искам още -само него!

    ОтговорИзтриване
  2. Ти си щастливка! И наистина го мисля. Но не всеки е открил какво търси и какво иска, и понякога някои хора цял живот така и не откриват пътя си...Хубавото е, че всъщност търсенето на пътя е самият път :), колкото до любовта...това е друга и мнооооого дълга тема...:) Мисълта ми е за хората които искат още и още и още...докато получавайки все повече и повече не забравят какво НАИСТИНА искат, а празнотата си е още там вътре в тях...Доста отвеяно звучи, то си е отвеяно всъщност...дано ме разбираш :), мен малко трудно ме разбират :)
    Следвай мечтите си, това е най-важно! Усмивки.:)

    ОтговорИзтриване

Ако ви се говори, тук е мястото! Можете да си останете Анонимни, няма проблем!