18 декември 2009 г.

Сайтът на Една Жена:Най-накрая нещо качествено да намеря в този ''сайт на много лелки и наивни момиченца", но определено не и жени! Мое мнение!



Сайтът на Една Жена: урок по консуматорство
Поучително, а и те кара да се замислиш..Аз лично си спомних за една рибна фабрика,в една далечна северна страна, за скариди, вишка, химикали, кашлица, астма и кое ме накара да се отзова на това място.За един друг голям чужд град и за цикъла-стани-тичай-работи-тичай-работи-тичай-работи-тичай-легни-стани-тичай-работи.....и така...За пари които се чудиш къде да изхарчиш в почивният си ден..и ШОПИНГ! А после-дрехи висящи с етикети в гардероба, лаптоп,фотокамера, последен модел мобилен и втори и трети...и отново и отново...и защо? За това вече не съм в онзи голям чужд град, и не търся пари-не такива пари( естественно че обичам парите)или по-точно обичам да ги харча...Май все се връщам там от където започнах,а? Разликата е , че сега знам какво искам относно парите и вещите, знам кое ме прави щастлива а това определено не е да бъда част от цикъла описан в клипа-бях-не е за мен и се замислям за природата-защото я обичам, тя ме прави щастлива а това е основната цел на моя живот-щастието.Едно примерче че и егоизма е полезен-понякога дори повече от всичко.И смятам да започна-нещо което преди 3-4?години отказвах да правя в една далечна студена страна, а именно да рециклирам. Ужас като се има в предвид, че контейнери такива не съм виждала в близките 10-20 км?..А нямам кола...Но съм егоист и постигам това което искам.Винаги.

Това е връзка към клипчето от където можеш да си го свалиш.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Ако ви се говори, тук е мястото! Можете да си останете Анонимни, няма проблем!