3 май 2010 г.

Циклене в една точка/медитация-ха ха/-виж какво се роди и чети бързо, че го трия!

Мисля….
”Време прекарано в мислене, не е загубено време”-автор??? Скоро ми попадна ама на! И 5 мин. не помня.
Бъдещето е в СПА туризма. Балнеолечението?/чакай да вида Гугъл/-по СОЦ езика-сега е СПА- Лечение чрез вода-от латински? Бе, много глобални станахме, чак сме смешни… Мисля аз, явно пак съм крива като г.з, ама то тва ми е основно състояние напоследък. Горе-долу, горе-долу-изтрещях обаче не мога да се спра.

Имам проблем с правописа. Пълен член, не пълен член, разни думички, и тн. тн…но се старая! Добре, че е майка ми, да ми казва колко съм неграмотна! Обичам градивната критика/градивна-яка дума/. Малко хора,…? дрън, дрън - само майка ми, всичко друго мълчи. Що бе? Аз как ви казвам всичко в прав и доста корав/понякога-слава Богу!/ текст? То за това и ми сипват - щото съм много отворена. Мога и затворена да съм. Като жив скалоп у Уайтлинг Фиш Фактори у Скотландско.
Ама тогава не съм била аз, скучна съм, клоуна е в депресия и се почва голямото старание да ме вкарат в пътя-на позитивното мислене-Алелуя!
Кво позитивно мислене бе, кви 5 лева? Я се осъзнайте, всички сме яко в батака и никви “Тайни” и никви  “Деца Индиго” няма да ни връчат голямата награда-мъни, мъни мъни..и ала бала на АББА парчето.
“Дао не е дума” . Дао не може да се обясни, Дао е неуловимо…И това е самата истина-КАК да ви го обясня, като то е невъзможно??? А така ми се иска да разберете… че КИН-ТИ-ТИ, НЕ ВИ ПРАВЯТ ХЕПИ!-тва е моя мисъл. Сори мамо, но си говоря сама, и правописа не ме грее.
Рисувам дървета. Кефят ме. То, че не са дървета като дървета е ясно, но са дървета. Айде малко Фройд, Юнг и бандата на Оушън-в атакааааа!
Дърво. Стабилност. Уф, тва трябваше да е второ.
1.Неподбижно, здраво вкоренено, стабилно, сигурно
2.Топлина, горящ огън, камина, уют, семейство, сигурност.-Опа 2ри път…
3.Шантави дървета, фантастични, аватар, приказки, вълшебства, дете, инфантилност, нужда от закрила….
На мен ми е ясно. Тва си го знаех и пак ме кефи да си рисувам дървета, даже имам идея да си направя “цикъл”- дървесен. Мдаааа, започвам. Чакайте изложба! По-добре не чакайте.
Хайку-
“Ку-ку-ви-ца-та
на бо-ра вся-ка сут-рин
в пет ми ку-ка”
3 реда
5-7-5 срички.
Това е супер тъпо хайку ама не ми се мисли, а и си е точно така. В 5 часа почва. Има един бор пред прозореца и си мисля сега-какво да прави кукувица на бор? По-скоро е на някое широколистно кацнала, следващият път ще проверя.
Аааааа!!!!!!
Има гнездо на лястовица във /опс- във?/ входа, на първия етаж, точно по средата на между-етажието-много е ЯКО, ще го снимам и ще пусна снимката некст тайм мей би.
Тва е. Писна ми. И нищо в никакъв Гугъл и дрън , дрън няма да проверявам. Чекнах за правописни уан тайм и мисля, че ми писна да мисля:)
Почвам/започвам да си губя времето и да съм нормален човек. Не че някой ми вярва, то и аз да бях и аз нямаше да си повярвам, но понеже/защото съм аз, знам, че….да си нормален е отвратително скучно…..и полезно.
/Тук героя въздиша тежко/
КРАЙ.

2 коментара:

  1. kvi sa teq durveta be jena.......borcheto pod kunenskiq prozorezt li resuvash..hahaahahaahahah
    anelkata

    ОтговорИзтриване
  2. Не, друго дърво рисувам, но и ти ми даде идея- и борчето ще нарисувам.Кукувицата от "Хайку"/вид японско стихотворение/ живее на борчето, но май не живее там и май не е кукувица , а друго някакво пиленце. Това са просто всички мисли минали през главата ми докато гледах в нищото/без цензура/. Или почти без цензура :), не съм изперкала - споко! А и да съм, съм щастливо изперкала! То това не вреди...:) айде пак се обеснявам 100 часа.

    ОтговорИзтриване

Ако ви се говори, тук е мястото! Можете да си останете Анонимни, няма проблем!